söndag 14 december 2008

v 29

Idag gick jag in i vecka 29. Jag har tydligen glömt bort en vecka på nåt sätt för jag trodde att jag var i vecka 28. Jag väger lite olika också, beroende på vilken våg jag använder. Den i gymmet visar på 68 och den i omklädningsrummet på gymmet visar bara på 65. Men eftersom jag redan har vägt 65 så tänker jag hålla på 68. Då har jag gått upp 10 kg nu. Jag är lika tjock som för åtta år sen. Eller lika tung, jag är nog tjockare. I alla fall om magen. Och kanske om rumpan och låren.

I alla fall om man får tro min mamma.

Det jag har tänkt på särskilt den senaste veckan är att mina inre organ har fått mindre utrymme i kroppen. Jag orkar inte äta så mycket åt gången längre, måste gå på toa typ hela tiden och blir anfådd av högläsning för systerdottern.

Och inte lär det bli lättare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar