söndag 14 december 2008

v 33

Igår gick jag in i vecka 33. Det tickar på. Nu väger jag 69 kg så jag närmar mig snabbt 70. Märkligt nog så VILL jag väga över 70. Har aldrig gjort det förut.

Två stora skillnader har jag lagt märke till nu jämfört med tidigare
1. Jag har börjat svullna upp på andra ställen än magen. Fötterna exempelvis. Och fingrarna. Det är jobbigt att ha vigselringen på och fötterna får liksom veck där de går över i smalben. Ska testa att sova med en kudde under fötterna igen för att se om det hjälper.
2. Locket för örat är på väg bort!! Jag är så lycklig! Det ligger och gnyr lite liksom men försvinner snabbt om jag trycker på en speciell plats under örat. Det kanske ser lite lustigt ut på möten och så, men hellre det än att jag är helt disträ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar